vineri, 20 martie 2015

Ajuta-l pe Costy !











Numele meu este Marin Constantin (Costi) si am 30 de ani,.sper sa nu va deranjez cu "Tragica" mea poveste dar va scriu din disperare de cauza pt. ca nu stiu ce sa mai fac, si la cine sa mai apelez pt ca eu sa pot supravietui in aceasta tara plina de iresponsabilitati. Pana in urma cu patru ani aveam o viata normala , foarte activa langa sotia si copilul meu, dar din pacate viata nu este tot timpul asa cum ne-o imaginam sau cum o visam de mici. Int-o sec. de neatentie tot ce ti-ai cladit de mic in mintea ta, tot viitorul la care tu visai se poate distruge iremediabil intr-o sec, asa m-i s-a intamplat si mie pe data de 28-10-2010 cand impreuna cu cativa prieteni am plecat la o balta in apropierea orasului natal (Videle), era frt cald, o caldura insuportabila, asa ca ajuns acolo si fara sa mai ma gandesc vreo clipa am sarit, dar din pacate nu in locul care trebuia ci intr-un loc unde apa avea doar 50cm, ca drept urmare mi-am fracturat coloana cervicala in trei locuri iar maduva sectiona in proportie de 90% la un nivel frt critic ceea ce a dus la paralizarea mea complecta, din acel moment tot la ce visasem pana acel moment se facuse scrum in doar o sec. iar de atunci si pana in ziua de astazi ma lupt cu "moartea" pt. supravietuirea mea pe acest pamant. De ce zic asta?.... Deoarece din ziua accidentului si pana astazi eu am supravietuit datorita lui D-zeu si oamenilor cu suflet care le multumesc din toata inima , deoarece cei din familia mea odata cu accidentul au uitat de mine si de faptul ca aveam nevoie de ei mai mult ca oricand. Dupa accident am fost dus la sp. Municipal unde am fost operat de urgenta, insa cu sanse minime de supravietuire, dupa operatie nimeni nu mai mi-a dat nici o sansa de supravietuire, pt ei eram un caz pierdut plus ca nu dispuneam de nici o resursa financiara atat de mare pt supavietuirea mea. Au urmat 3 luni de chin groaznic deoarece am luat frt multi microbi intra spitalicesti, iar din cauza nepasari am facut frt multe escare (rani ) frt urate care au dat in septicemie ceea ce a facut aproape imposibila supravietuirea mea, dupa trei luni se hotaraste transferarea mea la sp municipal din Alexandria cu sanse zero de supravietuire, "intre timp tatal meu decedand din cauza uni accident vascular cerebral frt grav, la aflarea vesti ca nu voi mai merge niciodata plus ca va trebui sa lupt cu moartea pt supravietuirea mea", ajuns in acel spital am crezut ca acolo imi voi gasi sfasitul deoarece eram singur, nu mai aveam pe nimeni, nu aveam nici un fel de ajutor, am stat acolo o luna si jumatate in care doctori pur si simplu saltau din umeri si imi spuneau ca nu au ce sa mai imi faca, dupa care am fost transferat la sp orasenesc din Videle unde toata lumea astepta ca eu sa mor, iar din fericire parintele Ene Marian afland de ceea ce m-i s-a intamplat fara sa mai stea pe ganduri a binevoit sa ma ajute cu tot ce aveam nevoie , mi-a angajat doua insotitoare care sa ma ajute 24/24 cu totce aveam nevoie cu toate ca nimeni nu imi dadea nici o sansa eu m-am ambitionat si nu am cedat sub nici o forma cu toate ca singura cale care mai imi ramasese erau rugaciunile catre Dumnezeu, asa ca ma rugam zi si noapte pt supravietuirea mea iar lupta cu moartea era incredibil de grea si de urata si timp de doi ani asta am facut si fara un tratament adecvat incetul cu incetul am inceput sa imi revin si ca printr-o minune ranile au inceput sa se vindece iar eu am inceput sa prind viata si sa imi cladesc din nou un viitor,sa imi fac sperante ca voi avea o viata fara chin si fara durere, dar din pacate pt toate astea si pt a supavietui sunt obligat sa platesc si deloc putin, acest parinte parintele Ene Marian a facut eforturi financiare frt mari ca eu sa va pot scrie acum aceste randuri, daca el nu ar fi existat in viata mea probabil ca nici eu nu as mai fi existat. Din pacate resursele financiare ale dansului sau epuizat iar eu acum pt a nu renunta si a ma opri din drmul meu sunt obligat sa apelez la bunavointa dvs suma minima lunara de care am nevoie este de 1500 lei si vreau sa mai precizez faptul ca eu nu am o locuinta ci sunt tinut de mila intr-o rezerva din sp Videle. Asa ca va rog din suflet intindeti-mi o mana de ajutor pt a putea supavietui va rog din suflet nu ramaneti indiferenti la mesajul meu stiu ca aveti un suflet bun si o inima mare! Va multumesc din suflet! Costi Adresa de email este: marin_constantin_1984@yahoo.com Nr de contact: 0768.597.723 Nr de cont pt donatii este: RO67RZBR0000060013762614 in lei la bank Raiffeisen Bank agentia videle pe numele Marin Constantin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu