sâmbătă, 28 martie 2015

Veste mare ....

Dragi prieteni,



Astazi prin mai multe cautari pe internet a unei organizați care m-ar putea ajuta financiar sau macar moral am dat de :Asociația Salvează o inimă și am observat la ei pe site mai multe cazuri umanitare printre care și bunul meu prieten Cristian Radea. În partea de jos a site-ul are chat online, ceea ce pe alte site-uri din România nu am gasit decât rubrica de contact.Și mi-am luat inima în dinți să incep a comunica prin acel chat, și mare mi-a fost mirarea că mi-a răspuns la salut în secunda 2 ceea ce ma bucurat foarte mult. În conversația avută cu Plăcintă Vlad i-am prezentat în câteva rânduri povestea mea aflată pe blog și pe pagina de facebook. După mai bine de o oră Vlad a revenit cu răspunsul final: "Te accept să-ți fac campanie și îți sunt alături, și îmi doresc șă ajungi să poți scrie și să ai un loc de muncă direct de la birou că se câștigă bine în domeniu",. închei ceea ce mi-a spus Vlad plin de optimism.
 Bucuria mai mare este că de astăzi puteți dona pentru mine atît prin SMS, Pay Pal și Card și fiecare tranzacție online este contorizată, adică veți vedea fiecare bănuț donat pe:https://salveazaoinima.ro/campaigns/marin-constantin/

Vă mulțumesc că îmi sunteți alături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu